Tablet WACOM UD1218 - problemy z instalacja

Autor: wojtek (mat_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 15:58:46 MET DST

Probuje zainstalowac tablet Wacom UD1218.
Mam komp z Vobisu - plyta GA-6BXC Intel 440BX AGP, PII-350, Matrox G200,
ST33210A, 3Com-3C905B-TX
Instalacja Win95 OSR2 przebiega bezproblemowo, tablet jest wykrywany lecz
nie aktywowany,
po restarcie laduje sie driver wacom lecz piorko nie dziala, musze otworzyc
wlasciwosci: system i dac odswierzanie, wtedy pojawia sie ikonka pisaka i
tablet dziala - teoretycznie, bo przy probie dotkniecia do tabletu pisakiem
komputer sie wylacza - z zasilania !!! Przy okazji wyrzuca tekscik:
"Blad przepelnienia przy dzieleniu
Jesli sie powtorzy, nalezy zwrocic sie do dostawcy" - albo cos w tym stylu -
szyko gasnie
Drivery sciagnalem najnowsze, robilem rozne proby i nic
Jezeli ktos moglby mi pomoc bede zobowiazany

wojtek