Re: Problem ze skrzynką polbox'u -help!

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 15:09:38 MET DST

Marcin wrote:

> Od dwóch dni nie mogę połšczyć się ze swojš skrzynkš na polbox'ie. Odrzuca
> moje hasło. Próbowałem założyć jeszcze raz pod tym samym adresem, ale
> odpowiada mi, że jest już ktoś o takim identyfikatorze. U siebie hasła nie
> zmieniałem, więc powinno być wszystko okay. Jak sprawdzić swoje hasło???????
> POMOCY!!!!!!!

Sytuacja beznadziejna, jedyne rozwiazanie to zalozenie drugiego konta o innym
identyfikatorze oraz poinformowanie wszystkich o zmianie adresu. Kont na
polboxie jest za duzo, zeby ktokolwiek przejmowal sie problemami typu
"zapomnialem jakie mam haslo". Sprawdzic hasla sie nie da - tego nie moze zrobic
nawet administrator polboxu.A moze warto sie zastanowic nad zalozeniem jakiegos
platnego konta (np. w home.pl)? Toc to nie takie straszne pieniadze. Oczywiscie
zalezy jak intensywnie korzystasz z e-maila.

Pozdrawiam

Artur