Re: Uwaga wirus

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Thu 13 May 1999 - 13:42:15 MET DST

ISMAIL napisał(a) w wiadomości: ...
>Bardzo Was przepraszam, ale chciałem dobrze.
>Więcej żadnych ostrzeżeń już nie prześlę.
>Zadziałałem instynktownie, chciałem ewentualnie uprzedzić.
>Nie mam czasu zastanawiać się czy on naprawdę istnieje.
>Poza tym skąd mam to na 100% wiedzieć. Po co się denerwujecie. Może lepiej
>"dmuchać na zimne" Za którymś razem ostrzeżenie mogłoby być prawdziwe.
>W każdym razie nie miałem złych intencji.
>Ale spoko, więcej nie będę
>(nawet jeżeli wirus będzie prawdziwy)
Nie denerwuj sie, po prostu na tej grupie jest to kolejne ostrzezenie o
niemal identycznej (idiotycznej) tresci. Moze jest nawet potrzeba, aby co
pewien czas informowac wszystkich, ze nadal samo otwarcie postu nie jest
niebezpieczne. Niemniej jest to juz nudne.
Patrząc na to z innej strony, Twoje ostrzezenie jest prawdziwe. Ten list sam
jest wirusem, mnozy sie w milionach egzemplarzy w sieci, a jego otwarcie i
przeczytanie często powoduje zarazenie UZYTKOWNIKA. Pocieszajace jest tylko
to, ze juz jednokrotny kontakt zazwyczaj szybko powoduje uodpornienie.
Co mam nadzieje nastapilo i w Twoim przypadku.
Pozdrowienia
Wigwam