Re: Połączenie komputera do telefonu bezprzewodowego !

Autor: Pawel Kubacki (p_k_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 13:40:27 MET DST

On Wed, 12 May 1999 23:10:08 +0200, "Waldemar Grabowski"
<waldekg_at_polbox.com> wrote:

>Czesc !
> Mam pytanie - mianowicie w firmie mam linie dzierzawiona- czyli staly
>dostep do internetu, mieszkam od tej firmy doslownie 200m, czy jest mozliwe
>zebym przy uzyciu telefonu bezprzewodowego mogl z domu laczyc sie z aparatem
>w firmie.
>Prosze o podpowiedzi.
>
>waldekg_at_friko.internet.pl

Watpie,
1.telefon bez przerobienia nie ma zastosowania - bo niby jak chcesz to
wszystko do kupy polaczyc
2. Odleglosc dla przecietnego telefonu bezprzewodowego jest za duza.
3.wszystko podchodzi pod Panstwowa Inspekcje Radiowa -
zezwolenie,homologacja sprzetu (przerobki)

Rozumiem, ze w firmie wiedza, ze chcesz sie podlaczyc?
Wydzierzawienie linii od TPSA kosztuje cos ok 40PLN/miesišc za
kilometr lacza.

Pawel Kubacki
p.kubacki_at_avis.pl
p_k_at_priv.onet.pl