W98 & HDD & restart...

Autor: Leszek Kustra (XXromkust_at_XXdo.poznan.tpsa.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 22:51:23 MET DST

Hi!

Mam zainstalowany W98 i podczas kazdego wyjscia do dos'u lub restartu (z
poziomu windy)
podczas zamykania systemu twardziele sie zatrzymuja i parkuja glowice i znow
rozpedzaja
aby np. wgrac sterownik SB pod dos... Jak sie tego pozbyc??? Tzn. zeby dyski
sie nie
zatrzymywaly... W windzie mam wylaczone wszelkie zarzadzanie energia, w
biosie
tez jest ustawione na disabled. Moja plyta to FIC VA-503+ i mam dwa
hdd'ki...
Wczesniej gdy mialem W95 to takich jaj nie bylo... aha, mam zainstalowane
najnowsze
sterowniki do plyty.... moze to ich wina??? Help!

--
.oO MRP Oo.
.oO ICQ UIN: 17226756 Oo.