Re: karta sieciowa GENIUS?

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 20:48:03 MET DST

12 maja 1999 o 18:49 Talajczyk Piotr odważył się napisać na pececie:

> zworki są w następującej kolejności:
> R5 R6 R7 R10 R13 R14
> -------- -----------
> I/O MEM
> moze ktoś z Was wie jakie są zakresy dla tych zworek?
> karta na ISA. windows98 nie rozpoznał żanego nowego urządzenia. :(
Może pomoże Ci opis zworek na GE2000II, którą właśnie mam przed
klawiaturą. Jest to karta tylko BNC, ale zworki są takie same jak
Ty podajesz. Jedyne jumpery jakie są tu ustawione, to:

przy IRQ jest JPLESS (ostatnia na prawo)
przy MEM jest środkowy (w sumie trzeci od prawej)
(btw: czy MEM to nie jest Boot ROM Address ???)

Więcej zworek tu nie ma, a karta działa wszędzie jako NE2000 przy
standardowych ustawieniach, tj. 0x300, a MEM - nie wiem nawet co to
jest... Jeżeli chciałeś odpalić swoją, to myślę że pomogłem.
Jak chciałeś się czegoś dowiedzieć, to... przykro mi.

Główna kostka na karcie to:

Genius LAN
GR1222
5A093B1 546FM TAIWAN

Poza tym karta ta jest chyba PnP, w każdym bądź razie ma epromik -
poznaje po kostce ATMEL (taka w miarę mała, u góry, wychodzą po 4
nóżki z dwóch stron)

Kartę można skonfigurować software'owo przez SETUP.EXE (niestety nie
mam go, mam SETUP.EXE z innej karty (chyba GE3000), ale kiedyś
próbowałem i nie działa z tą GE2000;(((

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."