Re: DRUKARKA

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 11:48:35 MET DST

> Polecam HP 1100, bardzo dobra szybkość i jakość, nie czuć ozonu,
> wsparcie dla PL znaczków w DOSie i Linuxie
> Extra tryb oszczędzania toneru - drukuje obwódki liter !

Mam to samo w mojej drukarce. Dodatkowo prosty tor prowadzenia papieru.
mozliwosc rozszerzania pamieci zwyklymi Simmami, modul Postscripu, polskie
menu na wyswietlaczu, gadajacy program obslugi i sterownik, ktory nie gryzie
sie z Corelem niezaleznie od wersji. Jest to HP Laser Jet 4P, 1992.

Historia kalem sie tuczy.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu