Re: AMD K6-2 350 problem

Autor: Jaca (jopal_at_promail.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 15:27:10 MET DST

>Ludzie pomóżcie
>
>Płyta główna AOpen AX59PRO i AMD K6-2 350
>
>Na częstotliwosci 100x3,5 win98 wogóloe nie chce się instalować.
>Cały czas błędy i komunikaty.
>Gdy opuści mu się nz 95x3.5 nie ma rzadnych problemów z instalacją.
>
>Gdy jest już zainstalowany i spowrotem da się 100x3,5 znowu błędy -
>niebieski ekran.
>
>Ponoć trzeba dać tam jakiegoś patchea ale nie mogę go znaleść.
>
>Pomóżcie bo już wariuję.
>
>yetiiii_at_friko5.onet.pl

Czytam ten watek od jakiegos czasu i dziwie sie ze nikt nie wspomnial
nic o pamieciach. Mam taki sam procesor i plyte ASUS P5A-B.
Mialem dokladnie te same objawy: Wieszanie sie przy instalacji,
bledy po zainstalowaniu programow, bledy rejestru w WIN98 itp.

Wymienilem pamiec 64MB na inna, tyle ze 32MB i dalej to samo.
Plyta wywala sie: i na 100MHz i na 95 MHz. Ruszyla dopiero na 66 MHz.
Mimo iz na pamieciach wyraznie jest napisane ze pracuje przy 100MHz.

Wymienilem znowu pamieci i o dziwo... ruszylo:

(na 3,5 x 100MHz bez problemu , na 4 x 95MHz bez problemu).
Na razie wiecej nie probowalem ale bede probowal.

Nie wszyscy zdaja sobie sprawe z tego ze nie wystarczy ze na pamieciach
jest napisane PC100. Chodzi o to zeby te pamieci rzeczywiscie potrafily
pracowac
przy takiej czestotliwosci. Nie wiedza tego Pentiumowcy i Celeronowcy ktorzy
pracuja przy czestotliwosciach magistrali 66MHz. Wiedza to Ci ktorzy
podkrecaja
swoje procesory na czestoltliwosci 100MHz i wiecej. Pamiec to podstawa !
Tylko firmowe a nie jakies badziewne. I to najlepiej wyselekcjonowana sztuka
bo wcale nie powiedziane ze firmowa sie nie wywali. Chyba ze stac Cie na
zakup np. 64MB za 600 PLN.

jopal_at_promail.pl

PS. Z tego co wiem zaden patch nie jest potrzebny do WIN98. Ten sciagniety
z amd.strefa.com nawet sie nie zainstaluje bo pisze ze to nie ta wersja
Windows.
Pozdrawiam.