Re: MMX 166 i dopalanie

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 13:20:47 MET DST

Ajgor wrote:

> Dzieki wszystkim za rady, ale nic sie nie udalo

Mnie tez :(

> Szczegolnie zainteresowalo mnie przelaczanie na pojedyncze napiecie. Procek,
> albo plyta glupie nie sa bo sie nie daly nabrac, jedyne co go oszukalem
> (poniewaz sprawdzalem na wszystkich mozliwych ustawieniach) to gdy na
> mnozniku 1,5 dalem pojedyncze napiecie i poszlo razy 2 ale nie o to
> chodzilo.

Na x2 chodzi standartowo (przynajmniej u mnie). Probowalem malowac VCC2DET
(AFAIK porada Krisa), ale to do bani. U mnie proc wtedy ma na nozkach Vcore
jakies 40% Vio, czyli ~1.5V, a to za malo, zeby wstal chocby na 120MHz. Co
ciekawe Vcore=2.1V wystarcza do zbootowania @188MHz, ale co z tego :(
MMX-y maja cholernie duzy margines bezpieczenstwa, tylko ta blokada ...

Testowane na Iwill P55XPlus (Aladin IV+) , jakims VXPro i Shuttle HX lub VX -
nie pamietam dokladnie.

--
        Artur Gawryszczak
        gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl