Lexmark 1100

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 20:44:25 MET DST

Jeśli ktoś ma ową drukarkę, lub się nią bawił, to niech mi proszę powie,
dlaczego ona nie ma żadnego wyłącznika?

moja HP400 a także większość innych drukarek ma wyłącznik - jeśli drukarka
jest załączona (online), to zżera przecież trochę prądu. Czy ten lexmark
jest cały czas załączony, czy może jest jakoś automatycznie włączany np.
odpowiednimi sygnałami na centronixie? ;)