Re: Jak naprawic BIOS?

Autor: Mam (mamunia_at_polbox.com)
Data: Wed 12 May 1999 - 07:37:48 MET DST

Błedem było zresetowanie komputera bez otrzymania komunikatu o pomyślnym
przeładowaniu biosu.
W tym wypadku należało nie resetować komputera a po przerwaniu programu
ładującego [ctr]+[c] uruchomić go ponownie ładując stary bios.
Jak podają jeśli używamy BIOS-u AMI po załadowaniu wyjmujemy dyskietkę
restartujemy system trzymając wciśnięty klawisz [End]
dopóki nie zgłosi sie SETUP.

Zoltar napisał(a) w wiadomości: <3738b684.0_at_news.vogel.pl>...