Re: Trio32 w nowym kompie

Autor: ASSek (assek_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 01:19:33 MET DST

Mon, 10 May 1999 21:19:48 GMT
 bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny) napisal:

>Nie generalizuj - nie wszystkie.

moze zle sie wyrazilem :)
mialem na mysli stare PCI produkcji S3 takie jak trio32, 64, virge
(nie z tych nowszych serii dx gx czy costam)
karty te posiadaly pamiec do 2MB
u mnie dopiero zmiana z virge --> virge dx dala pozytywne rezultaty
(sprawdzane na BH6, BX6v2 i P2B)

to tak w kwestii wyjasnien :)

>Gdy jeszcze mialem Vipera330 PCI
>/riva128/ z BH6 to dzialal jak zloto :)

powiedz mi jak dziala zloto w komputerze a bede mial pelna jasnosc ;)

>BTW A dzis mialem w firmie goscia, ktory ma starego Virge PCI z tv out
>na plycie Soyo BX /nie pamietam wersji/ i od wrzesnia ub. r. nie ma z
>ta konfiguracja problemow przy W95.

moze dx albo 4MB

see ya
assek_at_friko5.onet.pl