Re: Uszkodzony dysk

Autor: Zoltar (zoltar_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 00:50:50 MET DST

Tomasz Świeściak napisał(a) w wiadomości: ...
>Hej!
>
>Zdobyłem uszkodzony HDD Seagate ST31082A. Jego parametry są poprawnie
>wykrywane przez BIOS, jednakże dysku nie można sformatować - pojawia się
>komunikat "Track 0 bad or unusable" (cytat z pamięci, sorry). Czy można coś
>zrobić, żeby dysk działał, choćby kosztem pewnego zmniejszenia pojemności.
>Przydałby mi się jako wymienny... :) Dzięki za wszelką pomoc.
>
>Pozdrowienia, Tomek

Ja mialem cos podobnego.

Troche porwala mi sie tasma ochraniajaca przed rozhermetyzowaniem sie dysku
pojawilo mi sie pare uszkodzonych sektorow.
Bylem go reklamowac ale dostalem protokol z JTT ze to moja wina i nie
przyjeli reklamacji.
Przy formatowaniu go na fat16 bylo wszystko ok, ale kiedy formatowalem go na
fat32
otrzymywalem identyczny komunikat jak u Ciebie.
Tylko jedno dla mnie pozostaje tajemnica, a mianowicie po okolo pol roku
badsektory
zniknely a dysk zechcial sie zformatowac na fat32.

Hej.