Re: STB 4400-Pomocy!!!!

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 20:11:42 MET DST

Jezli nie wiesz czy pracuje na BX Celsie to rozkrec komputer i zobacz mniej
wiecej kolo procesora taki maly scalak 1,5x1,5 cm (moze byc ze zlotym
radiatorkiem) jaki ma napis ... a jezeli nie wiesz, nie umiesz badz nie
mozesz rozkrecic kompa to powiedz ile kosztowala plyta glowna ???

--
  #kawiarenka - @Tygrysek-