Re: windows 2000

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 17:32:09 MET DST

>O ile dobrze pamietam, to w 3.11 odpalalo sie "win /s" i ruszal takze na 286.
Nie. Wywalal ze nie obsluguje trybu standard.

Ale udalo mi sie odpalic win 3.11 w trybie standard o ile dobrze
pamietam to tak:
1)- w autoexec, w zmiennej path dopisac c:\windows;c:\windows\system
2) - z katalogu c:\windows i _tylko_ z tego katalogu bo z innego nie
pojdzie dac komende "dosx.exe"

Tylko ze to uruchomienie ma wade. Pod takim win za Chiny Ludowe nie
udalo mi sie uruchomic zadnego programu dla DOS.
Najpierw wywala ze brakuje "winold.mod" i zaraz potem ze
"Niespodziewany blad w MS-DOS: 23"
Jak mu wkopiuje to co brakuje z win 3.1 to znow mu czegos brak az
dojdzie do momentu ze ktoras biblioteka czegos nie obsluguje a tej juz
podmienic nie mozna.

Kazek