udostępnianie zasobów przez internet, modem

Autor: ibanes (darusk_at_polbox.com)
Data: Tue 11 May 1999 - 16:51:35 MET DST

Witam wszystkich
Poszukuję oprogramowania, które pozwoli mi na udostępnianie lub przejmowanie
kontroli nad udostępnionymi zasobami innego komputera przez internet lub
połączenie modemowe na konkretny numer.
Połączenie takie powinno umożliwiać :
-uruchamianie prog. NC, Wincmd, Dbase, aplikacji clipperowskich na kompie
udostępnianym
-kopiowanie danych w dwie strony lub przynajmniej na komputer udostępniony
-komunikację w dwie strony w formie listy dialogowej
Dobrze byłoby na dodatek, gdyby program umożliwiał nawiązanie połączenia i
udostępnienie danych, z jak najmniejszym stopniem ingerencji ze strony
udostępniającego
Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia i mógły się nimi podzielić, to byłoby
baaarrdzo miło.

pozdrawiam

Darek
darusk_at_polbox.com

ps : znam program netmeeting - ale jestem z niego średnio zadowolony