STB 4400-Pomocy!!!!

Autor: Robert Grzankowski (grzany_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 14:57:24 MET DST

Czesc!
Niedawno kupilem sobie powyzsza karte. I mam z nia problem:
Karta hodzi ladnie i w ogole, ale jak zaczynam wykorzystywac jej funkcje 3d
to sie wieesza. Np. Whodzee do Unreala i po kilku sekundach wywala mi
kompa(obraz staje i nie mozna nic zrobic poza wylaczeniem kompa) Zaznaczam,
ze karta nie jest podkrecona.
Moze ktos z grupowiczow jest w stanie mi pomoc. Intresuje mnie fakt, czy
karta jest padnieta, czy moze zle zainstalowana.
Z gory dzieki.
                        Robert