Re: Laplink ---> Transfer danych przy FAT32

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 09:31:33 MET DST

bartek wrote:

> Mam nastepujacy problem. Mam laptopika na ktorego zawsze dane przegrywalem
> za pomoca intersvr / interlnk wyjetych z dos'a 6'22. i trzech kabelkow
> laczacych RS232.
> Niestety gdy zalozylem na laptopiku fata32 kopiowanie za pomoca tego softu
> przestalo byc mozliwe.
> Klient nie widzi danch na dyskach Serwera. Co ciekawe dyskietke widzi a HDD
> nie. Domyslam sie ze programik (inter...) jest napisana dla fata 16 no i
> jestem w kropce.
> Pomozcie, poradzcie co zrobic aby nie wydac ogronej kasy i rozwiazac ten
> [...]

Pewnie musisz zalozyc FAT32 takze na PC, albo zamienic miejscami servera
i klienta. To nie wina oprogramowania komunikacyjnego, tylko starszego
systemu operacyjnego. Moze wystarczyc nawet odpalenia na PC systemowej
dyskietki przygotowanej na W9x na laptopie i interserv/interlnk w starej
konfiguracji. Nota bene polecam XTLinka, ktory odpalany jest na obu
komputerach z linii komend, byl dostarczany z XTree Gold 3.0 (byl tez w
do sciagniecia jako update i na pewno lezy gdzies w Sieci, poszukaj
ftpsearch-em pliku xtlink.com - ok. 30 kB). Ponadto warto zainwestowac w
kabel paralel, transfer jest naprawde duzo szybszy, niz przez RS.