Re: SN dla Win 98

Autor: Piotr Kowal (piotrek_at_canpol.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 18:03:07 MET DST

> W takim razie sprawa zostaje bez rozwiązania. Czekamy na
oświadczenie
> kogoś z Microsoft. ;)

Witam serdecznie.

Oświadczam że system Windows 98, który jest najnowocześniejszym i
najlepszym systemem na świecie... bla bla bla...

Żartowałem :-)))
Moja piracka kopia W98 przyjmuje dwa numerki -- swój i ten z
oryginału. Natomiast moja druga Winda (ta oryginalna) z tych
dwóch przyjmuje tylko ten z certyfikatu.
Więc bywa różnie.

Pozdr,
Piotrek.

--