Re: Tryb standby i HDD

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Mon 10 May 1999 - 23:12:43 MET DST

On Sun, 09 May 1999 22:51:09 GMT, lukasz_at_grafinet.com.pl (Lukasz
Bajonski) wrote:

>Mam pytanko dotyczące trybu standby w komputerach ATXowych, gdy
>wybiorę w W98 Start > Shut Down > Stand by, komputer zachowuje się
>PRAWIE jak wyłączony, wyłączają się dyski i monitor. Czy można wtedy
>bezpiecznie wyjąć dysk z kieszeni, a po np. 5 godzinach włożyć go
>spowrotem i obudzić kompa ?
>Czy ktoś odważnejszy (mający mniej danych do stracenia ;) )
>wypróbował ten sposób ?
>Mówiąc krócej czy dyskowi robi różnicę czy komp jest wyłączony (w
>ATXie przecież nigdy nie jest do końca wyłączony, bo np budzi mnie o
> [...]

ja jak musze to robie tak:
kazda kieszen (przynajmniej adaxa) ma kluczyk. odcina on zasilanie. wiec
przekrecam kluczyk (aha, zawsze robilem to pod dosem, winda jak wiadomo
ciegle miesza po dysku i mogloby to nie wyjsc), wyjmuje dysk, wkladam do
drugiego kompa, odpalam, nagrywam co chce, znowu "on-line" wyciagam,
wkladam do pierwszego kompa, przekrecam kluczyk, dysk startuje i mozna
dzialac dalej. nigdy nie mialem z tym problemow. aczkolwiek z moim nowym
dyskiem 12 gigowym chyba bym tak nie robil :)

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq