Re: OKI 321 wsuwanie i wysuwanie kartki drukowanej

Autor: sir pawian (pawian_at_laser.net.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 21:48:46 MET DST

On 8 May 1999 12:02:11 +0200, jnowicki_at_poznan.home.pl (Jan Nowicki)
napisal:

>Nie pamietam jaki to jest parametr i nie mam przy sobie oki. Pamietam
>natomiast, ze jego wartosc podaje sie w _ms_ (zawsze ustawialem na 500ms).
>
>Krzychu

to moglo byc auto tear off - jesli papier jest ciagly to bedzie to
podajnik rear o ile pamietam...
z tymze przed drukowaniem ona wtedy automatycznie wciaga tak zeby
drukowac od samego gornego marginesu a po wydruku trzeba osobiscie
wcisnac guzik 'tear' zeby papier wysunal sie do oddarcia
czesc

  / \
( 0 0 )
 |_oo_| Pawel Idzikowski