Re: hdd?

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 20:04:56 MET DST

Dnia Sun, 9 May 1999 20:05:01 +0200, "Witold Rozalowski" <adx_at_priv.onet.pl>
napisał:

>co lepsze SEAGATE Medalist Pro 3.2 MB czy Caviar 3.2 ?
>
>Prosze o odp na priv - nadazyla sie okazja, nowki z gwarancja za 320 zl ;) i
>sie nie umiem zdecydowac
No wiec osobiscie nie polecam dyskow Seagate, niektorzy moga sie z tym nie
zgadzac, OK. Dlaczego? Seria medallist jest/byla straszliwie wolna, a z
medallist pro, wydanymi IMHO w pospiechu i nie do konca dopracowanymi, byla
cala masa przekretow i problemow, np. znikajaca seria ST52520A.
Przynajmniej tak bylo dawniej, byc moze teraz Seagate sie poprawil, ale ja
juz nic tej firmy nie kupie. Trudno.

Natomiast tak juz abstrahujac od tego wszystkiego, to nie wiem, czy
rzeczywiscie nalezy korzystac z super-okazji 3.2GB za 320zl (BTW jesli
chcesz i mieszkasz w Warszawie to moge Ci sprzedac Caviara 4.3GB za 430),
ja na przyklad wolalbym kupic 10GB - IBM DTTA 351010 za 750zł, albo za
podobną cenę Quantuma EX, tez 10GB.

Pozdrowienia,

--
Jacek Fiok