Re: Asus V3400 - TV Out problem

Autor: Keeper (kiepur_at_free.com.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 18:41:12 MET DST

Jacek Sitowski <terpio_at_friko.onet.pl> wrote in message

> Jak go rozwiązałeś?
>
> --
Witam.
Tez mam problem z karta Asus 3400TV. Mam zainstalowane najnowsze (2.16)
sterowniki do tej karty od Asusa. Problem polega na tym, ze po pierwsze:
kiedy wszytsko podlacze dobrze (televizor - komputer : euro - czinkcza)
obraz na televizorze dziwnie miga, ale nic nie widac :\\\\.
Ustawiam vidok VGA/TV, bo gdy ustawie tylko TV to wyskakuje czarny obraz i
nic, monitor nieotrzymuje w ogole sygnalu od karty. Pozatym, kiedy nagrywam
programem dostarczonym razem z karta : ASUS LIVE3400 obraz jest wprawdzie
dobrej jakosci, lecz jest tylk o w polowie :(. tzn. podczas nagrywania
wszystko widac OK, ale gdy proboje odtworzyc nagrany plik .avi to jest tam
tylko lewa polowa obrazu :\. I jeszcze jedna sprawa. Czy istnieja jakies
kopresory, a jeslui tak, to prosze o namiary na niego , program do kompresji
avi, bo teraz 26s zajmuje 100mb, a hdd mam 10gb, wiec na dlugo mi nie
starczy, jesli w takiej jakości bede nagrywal :(
-p.s.. Jak uruchomic the need for speed 2 se (czy jest jakis emulator
glide?) na rivie.?.

Keeper
kiepur_at_free.com.pl
UIN: 2951583