CD-ROM przestal grac plyty muzyczne

Autor: Mirosław Gajda (mgajda_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 18:38:40 MET DST

    Po przesiadce z Win95 na Win98 moj CD-ROM przestal odtwarzac
plyty muzyczne. Proba odtworzenia dowolnej sciezki konczy sie
komunikatem "To nie jest sciezka audio i nie moze byc odegrana..."
Podlaczylem inny CD-ROM - to samo, przelaczylem na inny kanal
IDE i znowu bez zmian. Kabel laczacy CD-ROM z karta dzwiekowa
jest w porzadku, wszytkie konieczne sterowniki w Windowsie sa
wlaczane (tak mi sie wydaje)
  Czy wiecie o czyms, czego ja nie wiem ? Bede wdzieczny za rady.

M.G.