problem z nagraną płytą

Autor: p0li (p0li2_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 16:14:57 MET DST

Mam następuj±cy problem.

Facet nagrał mi płytę z mp3, ponieważ miał mało miejsca na dysku to
nagrał w pierwszej sesji 3 płyty a potem w jednej sestji dogrywał
pojedynczo kolejne płyty jako tracki (nie zamykaj±c sesji). Po
nagraniu wszystkich tracków zamkn±ł sesję ... i widoczne s± płyty
nagrane tylko w pierwszej sesji. :(

Nagrywarka widzi wszystkie ¶cieżki i pozwala zaimportować... ale jest
to wszystko na co pozwala. Nie daje się zamkn±c całej płyty (a raczej
daje, ale to i tak nie pomaga bo daje się zamkn±ć po raz kolejny -=8-O
). Próbowałem zrobić image, copy-copy i nic, cały czas tylko 3
pierwsze utwory.

 Czy jest jakis program umożliwiaj±cy wyci±gnięcie danych z takiej
płyty? W miare możliwo¶ci proszę o pomoc.

Nie wiem na czym ten go¶ć to nagrywał ale ja próbowałem co¶ zrobić
Yamah± 4416s i WoCD 3.6 FULL

P0zdrawiam P0Li

p0li2_at_friko6.onet.pl
p0li_at_promail.pl <-zapas