Pomocy !!! Tragedia z twardzielem

Autor: Janek (rj167250_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 13:41:28 MET DST

Mam dysk na FAT32. Podlaczylem go jako slave
do kompa z Win NT z zainstalowanym driverem do odczytu partycji
FAT32. Win NT go oczywiscie nie zobaczyl ( a podobno po instalacji
tego dodatku ma rozpoznawac FAT32 ) ale najgorsze jest to
ze po wyjeciu twardziela nic nie widzi tego dysku.
Ustawienie ma mastera powoduje zatrzyamnie startu komputera
w momencie gdy szuka systemu na dysku ( ale ciekawe jest to ze nie
wyswietla komunikatu o braku systemu na tym dysku ),
gdy chodzi jako slave zaden system go nie widzi ani W98 ani NT.
Tablica partycji jest w porzadku bo choc po ruszeniu systemu z dyskietki
nie widac dysku to fdisk go widzi i pokazuje partycje jakie na nim byly.
Mam na nim bardzo wazne dane. Musze je odzyskac.
Na pewno to nie wirus, 2 godziny przed opisanym faktem byl sprawdzony.
Bardzo prosze o pomoc lub ewentualnie adresy, telefony
serwisow, ludzi w Warszawie ktorzy moga mi pomoc.
Bardzo wazne i pilne !!!
Pozdrawiam

                 Janek
* e-mail: rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl *