Re: Skanery AGFY

Autor: Marek Czapelski (Czapelski_at_chip.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 11:29:53 MET DST

Janusz - Vahanara wrote:

> Wg
> są
>
> D >= 1,8 dla materiałów refleksyjnych
> D >= 2,85 dla metriałów transparentnych.
>
> Niby mała różnica między papierem a slajdem, ale należało by może je
> rozróżniać, jeśli się odpowiada na grupie? :-)))

Replikując chce zwrócić uwagę na to co mój Szanowny Rozmówca, Janusz -
Vahanara, odpowiedział pare postów wcześniej:

początek cytatu:
> ... 1236s ...
1200 x 600 ppi.
Gestosc optyczna >= 1,85
koniec cytatu.

Mam tylko dwie uwagi:
1) stwierdzenie "należało by moze je rozróżniać" odnosi się do
Szanownego Rozmówcy co najmniej w takim samym stopniu jak do niżej
podpisanego,
2) oczywiście mój Sz. R. jest nieomylny, ale podał dwie, według mnie
różne, liczby określające tę samą gęstość optyczną. Może zdradzi grupie,
która jest bardziej prawdziwa.

PS. Rozmowa nabiera charakteru pyskówki, za co wszystkich przepraszam.

Marek Czapelski