Re: Partycje na Fujitsu

Autor: Mariusz (msagalo_at_dsi.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 10:10:48 MET DST

AVE!!!

Bzdura! Po prostu koleś ładuje Cię w bambuko. Nie ma czegoś takiego. Fdisk
spod DOS'a 6.22 widzi partycję tylko do ok 2GB. Także możliwe, że więcej w
ogóle Ci nie zobaczy, ale całkiem bzdurne wydaje się, żeby dysk od tego mógł
paść. Spróbuj to zrobić faktycznie fdiskiem spod Windy. Załóż na początek
jedną partycję (FAT32 - obsługa dużych dysków), później sformatuj to i
zarzuć scandiska spod wINDOWSa (skanowanie powierzchni dysku). Jeżeli coś
jest nie tak, to koleś Cię zrobił. A nawiasem mówiąc, to te dyski mają chyba
co najwyżej z rok (może dwa), a ich gwarancja wynosi 3 lata. Miałem podobny
problem z dyskiem Fujitsu 6,4GB. Chodził baaaaaaardzo wolno na kompie z
pentiumem 166MMX, za to po przypięciu go do 486 szok!! ==> full transfer.
Odwiozłem go do serwisu i wymienili na nówkę, bez gadania (nawet nie chcieli
powiedzieć, co było). Firma ACTION.
Dobrze, że chociaż są uczciwi.