Re: Trio32 w nowym kompie

Autor: ASSek (assek_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 07:26:30 MET DST

Thu, 06 May 1999 20:11:05 GMT
 gorski1_at_artemida.amu.edu.pl (Polish Blood) napisal:

>Witam!
>Wlasnie probuje zmusic do pracy w/w karte z: Abit BH6, cel
>300A_at_...300, 64 MB 8ns. Jest tak. Pod Win95 karta chodzi tylko gdy
>ustawi sie jej ...16 kolorow. Cokolwiek wiecej - zwis. Znaczy sie nie
>tak od razu.

:START

if Chcesz czytac marudzenie (to czytaj:) else goto SEDNO

mialem podobny problem z Virgem Miro, objawia sie to tym ze komp
zwiesza sie przy okazji pojawiania sie nowego okna, menu, czy
jakichkolwiek drastycznych zmian na ekranie. wtedy poprostu zamiera
komputer i tylko hard reset pomaga. Cudowalem z roznymi ustawieniami
hardwarowymi (rozne PCI, wywalanie kart itp), ustawieniami w BIOSie
(miedzy innymi jak pisze Patrycja "priorytet monitorowania kart
grafiki z AGP/PCI na PCI/AGP" ), roznymi windowsami 9x,roznymi
sterownikami. Byc moze jest jakies proste rozwiazanie lecz ja go nie
odkrylem :(
Trza jeszcze zaznaczyc ze szybkosc pojawiania sie zwisu zalezala od
liczby kolorow. true col - chwila momet, hi - szybko, 256 - po
godzinie , czasem wcale, 16 - brak. Co ciekawe brak zwisow przy
gierkach z DirectX - czyli jak juz wspomnialem zwiecha tylko przy
updejtowaniu ekranu w windowsie.
Juz koncze, tez sie chcialem pozalic :)

:SEDNO

-takie same przypadki na abit bh6, bx6v2, asus p2b
-po wlozeniu grafiki AGP zwisy znikaja
-u mnie (bx6v2) pomogla zmiana na innego nowszego Virge DX
-przejscie z virge 2MB na 4MB tez zdalo egzamin (p2b)

:WNIOSEK

trza przejsc na AGP bo stare grafikiPCI do nowoczesnych plyt sie nie
nadaja :(

:KIERUNKI POSZUKIWAN

-dobre sklepy komputerowe :)
-moze jakies patche od S3 (bo od abita nie ma)
-moze jakies patche od intela (bo to sie dzieje na bx'ach)

goto START (hehe)

PS
zeby mi sie tylko jakis uzytkownik altluka nie przyczepil ze mu sie
program zakrecil ;) (bez obrazy)

see ya
assek_at_friko5.onet.pl
The time is near