Re: COVOX - to wcale nie jest smieszne

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Sun 09 May 1999 - 14:11:24 MET DST

Wojciech Stec napisał(a) w wiadomości: <373544db.0_at_news.vogel.pl>...
|Hi
|Jezeli ten komputer ma USB to mozna uzyc glosnikow USB.

|Pozdrawiam Wojtek
|wstec_at_friko2.onet.pl

|we

Nie pamiętam, by istaniały jakieś sterowniki dla COVOXA po Windows.
Jeśli nie masz gotowego COVOXa, to i tak będzie Cię kosztował kilka
złotych (przy samodzielnym montażu) i blokujesz sobie port drukarki.
Teraz można kupić jakąś taniutką kartę dźwiękową za grosze dosłownie
(50 zł), więc może jednak to się bardziej opłaca? A jakbyś znalazł coś
z drugiej ręki (jakiś SB 2.0), to może nawet i za 10 zł.

+- Krzysztof Czurylo -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+
+- krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com -+
+- remove 'SPAM.' and 'KILLER.' before reply !!! -+