Re: Kto pierwszy podkreci pecetka na 1 GHz ?

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 22:36:53 MET DST

>Juz maja nadejsc procki 700 Mhz , podkrecajac je dojdziemy do magicznej
>granicy 1 GHz .
>Kto pierwszy ja przekroczy ?

Stawiam na Intela
K7 będzie diablenie skomplikowane jeśli będzie używać RDRAM'u (sam
kontroler będzie miał 800MHz) i to będzie ograniczenie w systemie.

>I czy przy takiej czestotliwosci obudowa bedzie stanowila dostateczny
>ekran przed falami elektromagnetycznymi .

Dobrze uziemniona obudowa ze stali (bez szczelin) jest kaltką Farady'a.
A zgodnie z prawami fizyki z tej klatki nic, a nic się nie wydostanie :)

>Moze wtedy juz sanepid bedzie badal pole elektromagnetyczne procka, w
>koncu to iles wat mocy , jak w nadajniku.

Jak dla mnie powinni zacząć od badania ergonomi całego stanowiska.
Schorzenia kręgosłupa są równie niebezpieczne jak owo promieniowanie :(

Disk