Re: Microsoft Office Servis Pack

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 22:05:49 MET DST

disk_at_mops.uci.agh.edu.pl
>Chcesz 30MB Emila ?
>;))

Nie widzę problemu. Jeśli ktoś go może wysłać to bardzo proszę, tylko
trzeba pociąć na paczki po 2MB, bo jakieś większe serwer może odbijać.
Ale najchęctniej proszę o adres ftp z którego można ściągnąć. Ja po
prostu mam dostęp do dużego konta shellowego i zbieram tam pliki, a
potem raz na kilka tygodni przychodzę z HDD i zbieram.

Disk

PS. Sr1 ma chyba 7,5MB :)