ecokey i wstrzymywanie systemu

Autor: Rafik (rafalbl_at_free.com.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 21:16:17 MET DST

Pewnego razu rozsypał mi się kompletnie win95. Przeinstalowanie nic nie
pomagało, więc by mieć pewność, że nie będę miał do czynienia z błędami
których przyczyną było w.w., zrobiłem formacik i zainstalowałem sobie win98.
W 95 przy wstrzymywaniu systemu (przez przycisk w menu start lub ecokey na
obudowie) komputer nie reagował na klepanie po klawiaturze a tym bardziej na
machanie myszką. Pozostawał tylko reset. Przy czym inne funkcje oszczędzania
energii działały (wygaszacz, wył. monitora). Po zainstal. 98 problem ten się
powtarza, z tym że po 2 takich zawiasach win pyta się czy ma być nadal
wstrzymywany. Takie rozwiązanie problemu mi raczej NIE odpowiada. Jak to
naprawić?
Z góry dziękuję,
Rafik
rafalbl_at_free.com.pl