Soyo 5VD5 i porty COM

Autor: Mac (mac99_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 01:40:15 MET DST

No wlasnie. Wiem, ze problem jest dosc znany, ale rozwiazanie nie
(przynajmniej dla mnie)

Podobno plyta Soyo 5VD5 ma inaczej ustawione piny w portach COM i dlatego
trzeba posiadac specjalny kabel laczacy gniazdo z tylu kompa z plyta. Ja
takiego nie mam, no bo nie, ale chcialbym albo kupic, albo zrobic, ale nie
wiem jak.
Jest to gdzies opisane?
A moze mozna jakos sprawdzic ktory pin jest ktory?

Na razie uzywam starej karty IO na ISA, ale to rozwiazanie wogole mnie nie
satysfakcjonuje

Dzieki za rady

    Maciek