Re: pytanko o K6-2 200 MHz

Autor: Voytec (voytec_at_vc.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 20:56:03 MET DST

GNoM napisał(a) w wiadomości: <7h40ol$npf$1_at_jurand.ds2.pg.gda.pl>...
>nikt by sie na to nie nabral bo Winchipy maja przeciez pojedyncze napiecie
>zasilajace a poza tym spojrz na ceny i powiedz komu by sie to oplacalo...

Wiem, wiem... Ale nigdzie w ofercie nie pisze, ze sa na podwojne napiecie
:-)

Wczoraj napisalem do CHI z pytaniem, na jakim napieciu chodza te proce. Moze
jutro bede mial odpowiedz, to sie wszystko wyjasni...

A co do nabierania to duzo by sie takich znalazlo. Jakis czas temu w
sklepach i na gieldzie w Katowicach sprzedawano pamieci PC100 (byla mala
naklejka) 10ns! W bardzo duzej hurtowni (nazwy lepiej nie bede podawal)
testowali chyba te pamieci i jak chodzily na 100Mhz to juz byly PC100...
Zyjemy przeciez w kraju kombinatorow i oszustow :-)

Wojtek