Re: Nietypowy problem np EPoX-ie MVP3C

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 01:24:03 MET DST

Romuald Biernacki <romi_at_delta.ds2.pg.gda.pl> wrote in message

> przejde do rzeczy:
> K6-2/300_at_350,64MB,HDD 6,4GB,CD-32xLG,plyta mvp3c(epox) - bios 1.04.99
> po wlozeniu krazka do cd, glosnik zaczyna sobie beep-ac w nie regularnych
> odstepach, poza tym pracuje ok?

Nie wiem, czy Ci to pomoże, ale sam zauważyłem u siebie kiedyś coś
podobnego.
Po zmianie płyty (na P2B) stwierdziłem, że czasem pod Windows terkotał
mi głośnik. Wystraszyłem się nieprzeciętnie, bo wszyscy chwalili Asusa,
a tu taka wpadka...? Robiłem upgrade BIOSu, przeinstalowywałem system
i sterowniki -- nic nie pomagało! W końcu jednak okazało się, iż wszystkiemu
winna jest... klawiatura, a dokładniej moje przyzwyczajenia.
Otóż zmieniłem swój kibordzik na inny (z bardziej "miękkimi" klawiszami),
ale z przyzwyczajenia odkładałem rękę (mieszając na ekranie myszą,
np. grając w "Ganja Farmer" ;) w ten sam co zawsze sposób,
tj. kładąc jeden z palców na 1.

Uśmiałem się po pachy, kiedy to odkryłem.

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)