Re: Dysk upadł !!!

Autor: Jacek Florczak (florczj_at_abis.lodz.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 00:15:02 MET DST

Jesli tylko znajda fizyczne uszkodzenia typu znieksztalcenie lub
zadrapanie to
nie przyjma. :(

Ja mam Segate Medalist Pro w pewnym momencie pojawily sie 2
"badsektory", dysk
byl na gwarancji lecz nie zostal przyjety bo znalezli przetarcie na
srebrnej
nalepce do okola dysku (to hermetyzacja) nalepka pewnie przetarla sie
podczas
montazu, ale ich to oczywiscie nie interesowalo dziura to dziura. :)
Jeszcze inny dysk upuscilem na beton, po podlaczeniu pracowal jak
traktor, rozebralem nie majac nic do stracenia, mikromierzem znalazlem
odchylenie osi talezy i naprawilem mlotkiem przed kawalek drewna :))) co
jest najsmieszniejsze to ze zaczal sie formatowac lecz byly
"badsektory", wiec znow mlotek poszedl w ruch i potem juz dysk nie
ruszyl.
                Pozdrowienia dla wszystkich.