Re: AMD K6-2 350 problem

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 09 May 1999 - 22:49:24 MET DST

zbych wrote in message ...
>Ludzie pomóżcie
>
>Płyta główna AOpen AX59PRO i AMD K6-2 350

Fajna płyta, co? Też mam...

>Na częstotliwosci 100x3,5 win98 wogóloe nie chce się instalować.
>Cały czas błędy i komunikaty.
>Gdy opuści mu się nz 95x3.5 nie ma rzadnych problemów z instalacją.

Jakie masz napięcię? Powinno być 2.2V core. Jak masz inne, to może to jest
problemem...

>Gdy jest już zainstalowany i spowrotem da się 100x3,5 znowu błędy -
>niebieski ekran.

Jeszcze jedno - AFAIR były wersje AMD K6-2/350 z magistralą 66MHz. Sprawdź,
czy nie masz takiego. Były to jedne z pierwszych i nie działały dobrze na
100MHz. Wszystko wskazuje na to, że masz właśnie taki. Możesz to sprawdzić
czytając napisy na procku. Jeśli to 66MHz, to będzie coś w stylu ASR-66 (nie
jestem pewnien, czy ASR, ale na pewno coś takiego: A??-66). Jak nie ma, to
oddaj procka - uszkodzony. Mój fruwa na 3.5x100, działał na 3.5x112 tylko
się troszkę płyta krzaczyła (jedna z pierwszych AOpen AX59 Pro 1MB cache).

>Ponoć trzeba dać tam jakiegoś patchea ale nie mogę go znaleść.

Nie. Patch jest potrzebny do Win95 i można go znaleźć na stronie
www.amd.com. Jeśli masz Win98, to powinno być OK.
Przy okazji: instaluj Win98 z obsługą ACPI - sporo lepsze, jeśli możesz
poświęcić IRQ 9.

>Pomóżcie bo już wariuję.

Nie wariuj! "Szukajcie, a znajdziecie"... ;))))))

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists