Re: Antywirus!

Autor: Miroslaw Paciorek, (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sun 09 May 1999 - 22:46:00 MET DST

In article Kamil (kamildo_at_friko5.onet.pl) says...

> To nie reklama ale trudno...
>
> Dlaczego wszyscy się martwią jakimś CIH??????
>
> Ja go juz mialem w zeszlym roku 26.04 a wtedy na szczęście nie nadpisywał
> BIOS'u. I już wtedy istniał BEZBŁĘDNY PROGRAM ANTYWIRUSOWY dla Linuxa,
> Windows, Dos, WinNT w różnych wersjach i na różne platformy.
> Co więcej : był rozpowszechniany jako w pełni działające triale np. CHIP,
> PC_WORLD itp. Aby obejść triale wystarczy na sekunde zmienić date i
> uruchomić anty- i przywrócić date.
>
> Do zdobycia na : www.avp.com , www.avp.ru
>
> Mimo, że rosyjski to bezbłedny .
> Gorąco polecam, Kamil.

A wiesz jak dlugo sprawdza pliki spakowane ASpack'iem?
Wierz mi - dluugo.
Ale poza tym jest OK. Nacialem sie dopiero
na wersji polskiej build 129. Pokazuje czasem
wirusy tam gdzie ich nie ma, nie zamyka sie system
(W95) - to przez monitor antywirusowy - i zeby
wylaczyc kompa znow musze uzywac guziczka POWER, a do
restartowania RESET.

Co do wersji na LINUXa - kiedys sciagnalem, a teraz
chyba jakos znikla. Albo nie ma jej na avp.gold.pl
gdzie zawsze szukam updatow.

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"