Re: Podkrecilem MODEM !!!

Autor: Wojciech Kulasa (fgf_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 21:17:00 MET DST

"Pixel" <pixelek_at_kki.net.pl> wrote:

> Po dlugich poszukiwaniach w sieci specjalnych programow do podkrecania
> modemow - nic nie znalazlem,

I nie dziwota, bo modemu jako takiego sie nie podkreca.

> ...Pogrzebalem troche w rejestrze i.... ZBIELALEM !!!

Wystarczylo pogrzebac troche ustawieniach polaczenia dial-up
i tcp/ip.

> Mam modem "Zoltrix 33.6" a wykrecilem go tak, ze pobiera pliki przy 5-6kb/s

Czyli takie, ktore sie dosc dobrze kompresuja. Tak to kazdy moze 10+
kbps wyciagnac na modemie 33,6. Sciagnij dowolny plik, ktorego
skompresowac sie nie da (chocby archiwum zip, plik mp3) - wtedy mozna
porownywac transfery.

> a surfuje po sieci ze srednia predkoscia 3.5kb/s!!!

Jak sie postarasz to jeszcze z 0,2 kbps wiecej mozesz wyciagnac ;)

> Najwazniejsze jest jednak to, ze teraz loguje mi sie do sieci
> 28sec a nie tak jak wczesniej czyli ponad 1min !!!

Patrz: ustawienia tcp/ip.

> Polecam, warto pogrzebac w rejestrze!!!!

Albo poczytac dokumentacje ;)

--
*    Wojciech Kulasa aka Fingolfin    * * * *
* *       fgf_at_alpha.net.pl, PGP+        * * *