Brak d¼wiêku z odtwarzacza CD w g³o¶nikach

Autor: Mariusz (msz_at_3net.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 18:48:31 MET DST

Nie wiem czy to problem sprzêtowy czy programowy. Po odinstalowaniu TV MAX
przy pomocy Nuke i zainstalowaniu wersji 1.64 TV MAX dzia³a bez zarzutu,
³±cznie z d¼wiêkiem (nawet mam opcjê ukryj Control Panel), natomiast nie
s³yszê w g³o¶nikach p³yty muzycznej w³o¿onej do CD ROM-u. S³yszê muzykê z
p³yty dopiero w s³uchawkach w³±czonych bezpo¶rednio do CD ROM-u. Co jest
tego powodem? Przeinstalowa³em Windows 98 nie usuwaj±c go uprzednio, ale to
nic nie pomog³o. Co ciekawe bez problemów s³yszê wszystkie efekty d¼wiêkowe
z gier uruchamianych przy u¿yciu CD ROM-u. Proszê pomó¿cie. Mam fajne
nagrania i nie mogê ich s³uchaæ. Odpowied¼ proszê na priv lub na grupê.
Mariusz
msz_at_3net.pl