Pytanie dla ekspertow

Autor: TimeC (timecrash_at_NOSPAMbigfoot.com)
Data: Sun 09 May 1999 - 16:40:18 MET DST

Mam nastepujacy problem:

Posiadam plyte gl. Triton na chipsecie Intel430-VX, plyta ta
ma miedzy innymi jeden slot dla pamieci typu DIMM.
Obecnie posiadam 32Mb (4x8Mb SIMM, czyli wszystkie banki SIMM zajete).
Kupilem w sklepie nowa pamiec DIMM 32Mb, zalozylem do slotu, odpalam
komputer i nic, wciaz mam 32Mb. Mysle ze to wina simmow, wywalilem
wszystkie zostawilem samego DIMMa, i komputer nie chce odpalic i
wciaz nie wykrywa DIMMa. Czy ktos mi moze powiedz co jest grane?
Poszedlem do sklepu, sprawdzili DIMMa i dziala! a u mnie nie chce.
Dodam jeszcze ze mam procesor Pentium 133.

Teraz o procesorze, chcialem sobie go podkrecic do 166MHz, probowalem
wszystkie kombinacje mnozenia zworkami i nic, nie da sie ustawic wiecej
niz 150MHz, np. kiedy wg. zworek ustawiam na 185MHz to komputer pokazuje wciaz 150, wogle nie
reaguje na wieksze ustawienia. Co to moze byc?

Czekam na jakies info od kogos co moze mi pomoc, najbardziej zalezy mi
na zadzialaniu DIMMa.

Pozdrawiam.

--
Tom Gross