Re: jaki tani monitor 17"

Autor: MacGyver (fokewulf_at_friko4.onet.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 14:47:21 MET DST

Takie monitory są OK. Za niewiele więcej kupisz BELINEę 17''. Wg mnie super.
Sam mam starszy model i miałem okazję ją przetestować. Najlepiej sprawdz
jednak obraz przed kupnem. Zobacz także czy rzuca ci się w oczy okrąglość
kineskopu (z góry). Jeśli tak NIE KUPUJ. Oczywiście każdy (prawie) monitor
jest wycinkiem sfery lub walca. Mój jednak jest niezauważalnie okrągly! To
gwarantuje jakość. Możesz też poszukać w CHIPie. Zawsze się znajdą tam opisy
monitorów. Nie kupuj raczej CTX. Miałem go wcześniej i nie polecam.
    Pozdrawiam. Paweł herakles_at_friko4.one.pl
P.S. Jeśli masz jakieś jescze pytania napisz do mnie , chętnie pomogę.