Re: AMD K6-2 3D NOW! 300mhz

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 09 May 1999 - 00:51:52 MET DST

Tomasz Holdowanski wrote in message
<373375bf.4554092_at_news.rubikon.net.pl>...

>A propos, chcialbym ustawic moja trzysetke na 333 (4x83, bo plyta
>wiecej nie ma) - czy to bezpieczne? 10% wiecej nie powinno mu chyba
>zaszkodzic?

Prockowi raczej nie, ale zastanowilbym sie nad PCI i ISA. W starszych
plytach (i w zdecydowanej wiekszosci nowych!) szyny sa taktowane
synchronicznie z FSB, wiec jesli przy 66MHz masz 33MHz PCI, to przy 83MHz
PCI idzie na 41,5MHz. Niektóre karty tego moga nie wytrzymac!!! Poza tym
mozesz lec na stabilnosci plyty ogólnie, a i pamiec zaczyna miec tu
znaczenie (jesli tez stara). Generalnie mozesz sobie testowac, ale nie
zalecalbym szyny 83MHz jako tej do standardowej pracy...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists