Re: Jaki jest IE 5.0 ?

Autor: Jacek Maliszewski (jm_at_mtl.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 19:24:44 MET DST

Pixel <pixelek_at_kki.net.pl> wrote in message
> --- BEZNADZIEJNY !!!
> Zainstalowalem sobie pelna wersje po angielsku (chyba z CHIPA) i
calkowicie
> porabala mi system! Nawet nie dlatego, ze zniknela mi polska czcionka z
> wiekszosci aplikacji ale dla tego, ze wszystko zaczelo sie wywalac!!!

Nie wiem co Wy macie tam za sprzęty, ale na moim P166, 32MB wszystko chodzi
bez zarzutu i uważam, że jest dużo lepszy od poprzednika. Instalowałem z
CHIPA. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że bije NC 4.51. Ma wiele nowych
udogodnień (oczywiście za cenę zasobów systemowych), ale dla mnie się to
opłaca.

> ---ODRADZAM !!!

A ja POLECAM.