Re: Grafika

Autor: Daniel Dus (ddus_at_friko4.onet.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 09:05:57 MET DST

Szymon Wróblewski wrote in message
<01be97e7$20acfd00$eab69e9d_at_b234.barbara.ds.polsl.gliwice.pl>...
>Orientujeccie sie moze czy sa jakies stare karty graficzne na PCI z wyjscie
>i wejsciem TV

Byly i nawet jeszcze mozna (chyba) dostac - mam takowa nazywa sie
ASUS V3000 - Riva128 TV in/out (w cenie ok. 320zl +VAT) - sprawdzalem,
dziala toto ale raczej jest to niepraktyczne - TV in dziala ale tylko pod
warunkiem, ze sygnal jest juz obrobiony (czyli nie mozna bezposrednio z
anteny ale z np. video, TV mozna - dziala to nawet calkiem fajnie, mozna
zgrywac na dysk cale filmy itp. wada jest "gubienie" klatek (tu chyba wina
HDD nie wyrabial sie z zapisem) i bardzo duzy rozmiar pliku avi (u mnie 3
sek zrobil na 30MB!) - pewnie film zgrywal nisompresowany, natomiast o
wyjsciu mozesz zapomniec - wyglada to nieciekawie, obraz u mnie
zniekszatlcony(scisniety w pionie), migocze i spada bardzo wydajnosc
komputera (p233 mmx :(( - a tak liczylem na granie w Tomb Raider 3 na TV czy
Quake2 - moze jak bylby to celeron 400 lub lepszy...)
Osobiscie nie polecam tej karty do TV itp. (chyba, ze chcesz troche filmu
zgrac na dysk i obrabiac to nawet daloby sie), a dekodowaniu C+ itp
zapomnij.... - o graniu jak na konsoli tez nie mysl.
Jesli myslisz o kosolowej graniu to musisz szukac karty z TV out na osobnym
ukladzie robiacym TV out (tu chyba juz sa tylko karty TV, albo karty AGP) -
u mnie ten TV out robi sam procesor Riva128 - nie jest przystosowana do tego
i mocno zwalnia...
Gdzie mozna kupic? - tu je adres sprzedazy wysylkowej :
przemekm_at_writeme.com strona: http://friko2.onet.pl/bb/cennik/cennikpc.htm

Mysle, ze to troche pomoze.

S.Y.A. - Daniel