Połączenie z TP SA!

Autor: Rafik (rafalbl_at_free.com.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 00:21:38 MET DST

Moi drodzy!
Jestem posiadaczem komputera od pół roku. Na początku używałem systemu
Windows 95. Niedawno zainstalowałem Windows98. Od tego momentu łączenie się
z TP S.A. trwa nieporównywalnie dłużej, bo aż 1min i 20s. (zawsze dokładnie
tyle). Wydłużył się tylko sam proces weryfikacji nazwy i hasła użytkownika.
Trwa on Ok. 1 min. Gdy korzystałem z Win95 proces ten trwał zaledwie kilka
sekund. Co może być przyczyną tak długiego czasu trwania i czy da się coś z
tym zrobić?
Wiem, że to nie tylko mój problem, ale też mojego kolegi korzystającego z
"ulepszonej" wersji systemu operacyjnego Microsoft: Windows98. Takie
opóźnienie w połączeniu na dłuższą metę staje się bardzo uciążliwe i
kosztowne, szczególnie przy wysyłaniu i odbieraniu poczty, gdy nie mieszczę
się w jednym impulsie.

Z góry dziękuję za odpowiedz.
Rafał
rafalbl_at_free.com.pl
P.S.: Z internetem łączę się za pomocą modemu Request k56 wewn.