Re: AMD K6-2 3D NOW! 300mhz

Autor: Piotr K. (karwaccy_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 23:28:18 MET DST

Miałem K6-2 300 jako chyba jeden z pierwszych w tym kraju i kręcił mi na
450. Późniejsze jego wersje już tak nie chciały - 380 na 2,2V to max, ale
AMD K6-2 mają to do siebie, że nawet po krótkim podkręcaniu lubią się
wieszać nawet na znamionowej prędkości. Przy dziewiczych niepodkręcanych
jeszcze nie miałem zwisu. Zresztą i tak nie warto ich podkręcać, bo w K6-2 w
przeciwieństwie do innych - uzysk jest niewielki, a dla samej liczby MHz
chyba nie warto. Fanom overclockingu polecam Intela.

-------Piotr K