Re: Modem ASMAX - czy ktos to ma?

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 21:06:15 MET DST

Ja posiadam.
Czesc modemów jest na chpsecie TI, a czesc na Lucencie.
Mam wewnetrzny na Lucencie. Z poczatku po zainstalowaniu
driverów z oryginalnej plyty (ver. 5.22) laczyl sie tylko na max 32kbps.
Po sciagnieciu driverów z www.lucent.com (ver. 5.44) laczy sie nie zazwyczaj
nie wolniej niz 50 k.
W sumie modem jest OK nie rozlacza sie pracuje dobrze
z callbackiem,posiada Voice'a, lecz nie ma homologacji.
Modem zewnetrzny ma podobne wlasciwosci.

<7gu1n9$1su$1_at_sabat.tu.kielce.pl>...