Re: Modem Zoltrix Spirit

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 20:25:22 MET DST

On Fri, 07 May 1999 11:06:22 +0200, wbieniec_at_.kis.p.lodz.pl wrote:

>Pytanko czy modem ten jest cos wart?

Ja nie narzekam

>Mam trudnosci z polaczeniem, polaczenie czesto sie zrywa , mimo tego ze
>modemy dogaduja sie na 56,6 (czasami 115 ?!) to transfer jest rzedu 2-3
>kbajty/s.

O czym piszesz ???. Jak modem 56k może dogadać Ci się na 115.
Nie myl szybkości portu z dogadanym transferem.
Z moim Spiritem było tak: po zainstalowaniu sterowników
z płytki a później świeższych ze strony Zoltrixa faktycznie
często rwało połączenie. Wkurzyło mnie to do tego stopnia,
że ograniczyłem programowo prędkość do 33600. Od tej pory
nie zerwało mi ani razu połączenia. Ale myślę, że nie po to
kupowałem modem 56, żeby samemu się ograniczać.
Ściągnąłem więc znów najnowsze sterowniki od Zoltrixa
(data 5.02.99) i od miesiąca też nie zerwało ani razu połączenia,
a modem dogaduje się najczęściej na 48000 a w podskokach
nawet na 52000. Wynika więc jasno, że modem nie jest zły
tylko wina leży po stronie sterowników i jakości naszych łączy.

>Proces weryfikacji uzytkownika trwa przynajmniej minute.
>Przedtem mialem zooma 14,4 i nie bylo takich problemow. Czy jest to
>kwestia 'tylko' slabych drutow tel czy tego modemu.

Wyłącz w Opcjach zaawansowanych na zakładce Typy serwerów
właściwości połączenia opcję "Zaloguj się do sieci"

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com